Bij ons kun je altijd 14 dagen proefslapen, mocht je niet tevreden zijn dan kun je het hoofdkussen retourneren mits er een iPillow™ hoeslaken is bijgekocht. (het hoeslaken kun je niet retourneren) Op deze manier waarborgen we de maximale hygiëne voor onze klanten.

Meld een retour aan via het formulier via onze contactpagina en stuur je product terug samen met het retourformulier.  

Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikerssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retourzending zijn voor de klant

Additionele info

Er kan bij het retourneren van het geld waardevermindering worden toegepast op producten met beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.

Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace-code. De verzender is verantwoordelijk voor de kosten van de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op jouw bankrekening.